Jūsų užklausą gaus vienas iš mūsų komandos narių ir asmeninį pasiūlymą jums paruoš ne vėliau kaip per vieną darbo dieną. Šiuo metu pasiūlymą vidutiniškai paruošiame per 2,5 darbo valandos, tad į jūsų užklausą greičiausiai atsakysime jau šiandien.
PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA
Lietuvos Respublikos įstatymai numato, kad pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekis, sąskaita-faktūra ar lizingo sutartis), jei juose yra tiksliai nurodytas gaminys. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo įrangą. Pardavėjo garantinį taloną papildomai pateikti būtina tik jei pirkimo dokumente nėra tiksliai nurodytas įrangos modelis (tuomet garantiniame dokumente turi būti nurodyti įrangos identifikavimo duomenys).
* PVM sąskaitą - faktūrą gausite el.laišku automatiškai, kai Jūsų užsakymo statusas bus patvirtintas įvykdytu.
** Atskirus garantinius dokumentus papildomai naudoja tik dalis gamintojų.
Garantiniai dokumentai gali būti siunčiami atskirai nuo prekių ir neužpildyti (tai teisės į garantinį servisą nepanaikina).
*** Klientas visuomet turi teisę kreiptis į IMK.LT ir mes pasistengsime suteikti operatyvią pagalbą ar reikiamą informaciją dėl prekės remonto. Kreipiantis prašome nurodyti užsakymo numerį, pirkimo datą, pirkėjo vardą, pavardę ar įmonės pavadinimą.
DĖMESIO: Tais atvejais, kai prekė yra nepataisoma, autorizuotas servisas pateikia pažymą.
Klientas
turi teisę pasikeisti į kitą tokią pačią ar bet kokią kitą tinkamą
prekę arba IMK.LT įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus.
PIRKĖJO TEISĖS
Remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 1 dalyje, nustatančio, jog "Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta šio kodekso 6.228(11)
straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis“ nustatyta tvarka, galimas tinkamos kokybės prekių grąžinimas:
- Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai raštu pardavėjui ir prekes grąžindamas savo lėšomis per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo pristatymo dienos (klientas siuntos priėmimą patvirtina parašu kurjeriui);
- Pirkėjas neturi teisės pasinaudoti nurodyta teise atsisakyti sutarties, jeigu sutartis buvo sudaryta dėl garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterių programų tiekimo ir pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugas;
- Jeigu pirkėjas pasinaudoja teise atsisakyti sutarties, kai už daiktą visiškai ar iš dalies sumokama pagal tam tikslui pardavėjo ir pirkėjo arba pardavėjo ir trečiojo asmens sudarytą vartojimo kredito sutartį, tai ta vartojimo kredito sutartis turi būti nutraukiama be jokių papildomų įsipareigojimų pirkėjui;
- Jeigu klientui buvo suteikta papildoma pasiūlymo nuolaida, ta nuolaida yra automatiškai atšaukiama tuo atveju, kai klientas atšaukia (ar grąžina) bent vieną kokybišką užsakymo pagal tokį pasiūlymą prekę.
PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS
Grąžinant kokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui. Tuo atveju, jei pinigai grąžinami ne į pirkėjo, o į kito asmens sąskaitą, privaloma pateikti pirkėjo išduotą įgaliojimą trečiajam asmeniui priimti grąžinamus pinigus.
Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, grąžinti Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant Pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas. Pirkėjui atsisakius sudarytos sutarties, Pirkėjui tenka tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos.
IMK.LT vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, IMK.LT įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001.06.11 nutarimu Nr. 697 (2014.07.22 nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintomis "Mažmeninės prekybos taisyklėmis".
Pirkėjai turi teisę patys apmokėdami prekės pristatymo išlaidas, per keturiolika dienų atsisakyti prekės. Ši teisė negalioja žemiau nurodytoms išimtims:
Jei per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantijos terminas, t.y. garantinis terminas nepratęsiamas.
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - /index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
DUOMENŲ SAUGUMO GARANTIJA
Kliento duomenų saugumą užtikrina saugaus ryšio SSL (angl. Secure Socket Layer) sertifikatas. Duomenys, keliaudami tarp kliento kompiuterio ir serverio nebus perskaityti arba pakeisti trečių šalių, nes yra šifruojami sudėtingiausiais karinio lygio algoritmais. Atsiskaitydamas elektronine bankininkyste, pirkėjas visus duomenis įveda banko sistemoje, todėl IMK.LT ši informacija yra neprieinama.
AUTORIZUOTI GARANTINIO APTARNAVIMO CENTRAI
Buitinė technika:
AEG, Beko, Blomberg, Bomann, Bosch, Candy, Clatronic, Daewoo, Electrolux, Gorenje, Hoover, Hotpoint-Ariston, Indesit, Jetair, Kenwood, Krups, LG, Miele, Moulinex, Nikon, Rowenta, Samsung, Siemens, Sharp, Stollar, Tefal, Thomson, Vidoe, Zanussi, Weismann
UAB „AG Service“
Aerial, Akai, Ariete, Atlant, Best, Beurer, Bomann, Bosch, Brandt, Braun, Brondi, Candy, Daewoo, De Dietrich, Delonghi, Dyson, Elitair, Fagor, Falmec, First, Fritel, Funai, Gastroback, Gorenje, Gratus, Haier, ISE (In-sink-erator), Kenwood, Lattemento, LG, Liebherr, Mastercook, Melitta, Moser, Nakamischi, Nardi, Niewiadow, Nilfisk, Nivona, Omega, Orion, Oster, Petra, Philips, Radiotehnika, Roadstar, Russell Hobbs, Sanyo, Siemens, Snaigė, Sony, Technics, Thomas, Trotec, Valera, Wahl, Wharfedale
UAB „Baltic Continent“
Hotpoint-Ariston, Indesit, JVC, LG, nous, Panasonic, Philips, Saeco, Samsung, Sharp, Sony, Tesy, Zelmer
Kompiuterinė, vaizdo ir garso technika:
Acer, BenQ, eMachines, Epson, Fujitsu, Grundig, Hitachi, Hyundai, HP, Compaq, IBM, Lenovo, Yamaha, Lexmark, LG, NEC, Packard Bell, Philips, Pioneer, Samsung, Thomson, Toshiba, ViewSonic, Xerox
UAB “Servicenet”
Apple, Asus, BenQ, Brother, Dell, Haier, HANNspree, IIYAMA, Lexmark, LG, MSi, Sanyo, Xerox
UAB “Servisa ICT”
Canon
Mobilieji telefonai:
Apple, Blackberry, HTC, Huawei, Just5, LG, Motorola, Nokia, Samsung, Sony, ZTE
UAB “Mobiliųjų telefonų techninis centras”
Taip pat visuomet galite kreiptis į IMK.LT ir mes nukreipsime reikiamu adresu arba suorganizuosime prekės pristatymą (garantija nuo durų iki durų).
Jei kreipiatės į mus, aptarnausime greičiau ir tiksliau, jei nepamiršite nurodyti savo užsakymo numerio.
PRATĘSTO GARANTINIO APTARNAVIMO SUTARTIES SĄLYGOS (JEI UŽSAKYMO METU PASIRINKOTE ŠIĄ PAPILDOMĄ PASLAUGĄ):
1. SUTARTIES OBJEKTAS
1.1. Sutarties objektas – įrenginio garantinio aptarnavimo laikotarpio pratęsimas. Paslaugos aprašymas ir kaina yra nurodyti
pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikate (toliau - PGAS), kurį klientas gauna elektronine ir/arba popierine forma ir kuris yra
laikomas šios sutarties priedu. Pratęsto garantinio laikotarpio paslaugą teikia ne IMK.LT, o partnerių įmonės: UAB "Servisas plius"
arba UAB "Serviso kontraktų centras".
2. ĮSITIKINKITE, KAD JŪSŲ ĮRENGINYS YRA TINKAMAS
2.1. Ši sutartis galioja tik tiems įrenginiams, kuriems įsigijimo momentu yra suteikiama netrumpesnė kaip 6 mėnesių originali
gamintojo garantija;
2.2. Sutartis taikoma įrenginiams, kurie skirti naudojimui Lietuvos Respublikoje;
2.3. Sutartis galioja tik nekomercinės paskirties įrenginiams.
3. PRATĘSTO GARANTINIO APTARNAVIMO PASLAUGĄ TEIKIANČIOS ĮMONĖS (toliau PGĮ) ATSAKOMYBĖS
3.1. PGAS galiojimo laikotarpiu apmokėti įsigytos prekės taisymą.
3.2. Pašalinti visus mechaninius ir elektrinius prekės gedimus, kurie yra padengiami gamintojo garantija, jei šie gedimai įvyko naudojant
prekę pagal instrukciją. PGĮ įsipareigoja padengti nurodytos prekės remontą tik pagal prekės gamyklinę sandarą (konfigūraciją).
Padengiamos darbo bei atsarginių dalių išlaidos, būtinos garantinės prekės funkcionavimui palaikyti.
3.3. Klientui pareikalavus, jeigu prekė buvo taisoma 3 kartus ir reikia pakartotinio remonto, PGĮ gali įrenginį pakeisti į naują. Naujos
prekės kaina neturi viršyti keičiamos prekės kainos arba gali būti mažesnė. Keičiamos atsarginės dalys gali būti naujos arba
suremontuotos, bei gali kainuoti mažiau, nei originalūs gaminiai. Atlikus prekės keitimą tokia pačia, atitinkančia jos rūšį bei
kokybę, PGĮ yra įvykdęs šios sutarties įsipareigojimus, ir sutartis yra laikoma pasibaigusia. Keičiamos prekės turės galiojančią
gamintojo garantiją.
3.4. Taisyti tik iš anksto užregistruotus gedimus. Po remonto pataisyta prekė Klientui bus gražinta nemokamai.
3.5. Jeigu gamyklinio garantinio aptarnavimo metu prekė yra grąžinama pardavėjui, Klientui pareikalavus, GPĮ grąžina visą šios
sutarties kainą
4. SVARBI INFORMACIJA KLIENTUI
4.1. Sugedusią prekę klientas turi pristatyti asmeniškai, arba atsiųsti ją (siuntinys turi būti iš anksto apmokėtas bei apdraustas)
į, registracijos metu, nurodytą taisyklą. Prekė turi būti siunčiama originalioje pakuotėje arba turi būti tinkamai supakuota,
kad transportuojant į aptarnavimo vietą prekė nebūtų sugadinta, priešingu atveju prekė nebus priimta remontui. Kartu su
preke turi būti įdėtas trumpas gedimo aprašymas, dokumentas, patvirtinantis prekės pirkimą (prekės pirkimo čekis ar pirkimo
išsimokėtinai sutartis), gamintojo suteiktos prekės garantijos dokumento originalas (prekės pirkimo data turi būti aiškiai
matoma bei sutapti su sutartyje nurodyta prekės pirkimo data, prekės serijinis numeris turi sutapti su garantijoje nurodytu
serijiniu numeriu).
4.2. Jei prekė yra pakeista į kitą, per 10 dienų, pradedant nuo keitimo dienos, raštu informuoti apie tai GPI nurodant naujos prekės gamintoją, modelį bei
serijinį numerį.
4.3. Klientas turi išsaugoti visą jam reikalinga informaciją, prieš atiduodant prekę remontui, GPĮ neatsako už duomenų esančių
įrenginio laikmenoje praradimą remonto metu.
4.4. Klientas gali nutraukti sutartį, informuodamas apie tai GPĮ arba grąžindamas sutarties originalą sutarties pardavėjui per 14
dienų, skaičiuojant nuo PGAS įsigijimo bei Sutarties pasirašymo dienos.
4.5. Prireikus remontuoti stambių gabaritų techniką, klientas gali reikalauti, kad meistras atvyktu į namus.
4.6. Jei atsarginės detalės GPĮ yra neprieinamos, Klientas turi teisę pats įsigyti trūkstamą atsarginę dalį iš trečiųjų asmenų. Pateikus
pirkimo dokumentus, atsarginių dalių įsigijimo išlaidos bus kompensuotos.
5. KITOS SĄLYGOS
5.1. PGAS pradeda galioti iškart pasibaigus gamintojo garantijai ir galioja iki PGAS nurodytos datos.
5.2. Nuostoliai bei gedimai, nebus šalinami dėl šių priežasčių: serijos numerio neatitikimas arba nebuvimas; neteisingas kompo
nentų pajungimas; savavališkas taisymas, atliktas remontas ne GPĮ nurodytoje taisykloje, bei modifikavimas; neoriginalių
spausdintuvo rašalinių kasečių pildymas - panaudojimas; netinkamas elektros srovės panaudojimas; energijos netekimas;
prekės kritimas; gabenimo pažeidimai; korpuso pažeidimai; vagystės atvejai, piktnaudžiavimas, netinkamas naudojimas,
aplaidumas, vandalizmas, gyvūnų bei vabzdžių sukelti pažeidimai, aplinkos poveikis (gaisras, tvanas, korozija, smėlis, purvas,
audra, kruša, žemės drebėjimas, kiti gamtos reiškinių padariniai); programinės įrangos bei su šia įranga susijusios problemos;
komponentų, nepadengiamų gamintojo garantija, praradimas; duomenų priėmimo bei perdavimo problemos, nutikusios dėl
išorinių priežasčių; gamintojo produkcijos atšaukimas bei perdarymas, nepriklausomai nuo gamintojo apmokėjimo galimybių;
tokios prekės kaip elektros lemputės, filtrai, maitinimo elementai, toneriai, dirželiai, būgnai, ryškalai, bei rašalo kasetės;
vidinių komponentų pašalinimas bei perinstaliavimas, atliktas kitoje, ne gamyklos įgaliotoje taisykloje; kosmetinės bei korpuso
detalės; kabeliai, laidai, sujungėjai; komponentas (ai), kurie niekada nebuvo padengiami gamintojo garantijos; deformacija bei
rūdijimas.
5.3. Nebus padengiamos darbo jėgos bei medžiagų išlaidos, ir kitų nuostolių, susijusių su remontuojamos prekės informacijos
praradimu.
5.4. GPĮ pasilieka teisę nepatvirtinti registracijos. Tokiu atveju bus atlyginta sertifikato pirkimo kaina.
5.5. GPĮ pasilieka teisę pakeisti sugadintą prekę panašios rūšies bei kokybės preke net jei prekė sugedo pirmą kartą.
5.6. GPĮ jokiomis aplinkybėmis neatsako už netiesioginę, pasėkminę ar atsitiktinę žalą (įskaitant pelno netekimą, verslo nutraukimą,
duomenų praradimą ir t.t.), netgi tuo atveju, kai viena iš ŠALIŲ buvo įspėta apie tokios žalos atsiradimo galimybes.
5.7. GPĮ nepadengia jokių pažeidimų, kuriuos privalo padengti arba pašalinti gamintojas.
5.8. GPĮ jokiomis aplinkybėmis neprisiima jokios atsakomybės dėl pardavėjo įsipareigojimų pirkėjui.
5.9. Šis sertifikatas nėra draudimo polisas, tai yra pratęsto garantinio aptarnavimo Paslaugos Teikimo Sutartis.
VISŲ PREKIŲ PRISTATYMAS VISOJE LIETUVOJE
BEKONTAKTIS PRISTATYMAS SU PIN KODU.
Gavėjo parašas kurjerio skeneryje keičiamas PIN kodu. PIN kodas pateikiamas SMS žinute.
Nuo šiol siuntų pristatymas tampa dar greitesnis, paprastesnis ir saugesnis. Siuntą atsiimsite be asmens dokumento. Patogu, nes siuntą su PIN kodu gali atsiimti kitas asmuo, pvz. šeimos narys, kuriam gavėjas pateikė PIN. Saugu, kadangi procesas taikomas ne vienerius metus.
SVARBU! Šis PIN kodas NĖRA paštomato durelių PIN kodas. Jei siuntą Jums turėjo pristatyti kurjeris, bet ją nukreipėte į paštomatą, gausite atnaujintą PIN kodą, skirtą atidaryti paštomato durelėms.
Jei gavėjas dėl kažkokių priežasčių siuntos pristatymo metu negali nurodyti PIN kodo, gavėjo parašas, kaip ir anksčiau, keičiamas vienu iš toliau nurodytų būdų:
Siuntų gavėjai už prekes pristatymo metu galės atsiskaityti tik banko kortelėmis.
Kurjeriai grynųjų pinigų laikinai nepriims.
Kilus nesusipratimams pas Gavėją, kurjeriui suteikiama teisė nepalikti siuntos.
UŽSAKOMŲJŲ KROVOS DARBŲ PAKEITIMAI.
Kas yra užsakyti krovos darbai (UKD)?
Paslauga taikoma, kai viena pakuotė sveria 31,5-80 kg arba siunta sudaryta iš daug lengvų (iki 31,5 kg) pakuočių.
*Karantino laikotarpiu siuntos sunešamos iki buto ar privataus namo durų.Siuntos asmenims, esantiems saviizoliacijoje, ir toliau bus pristatomos laikantis visų saugumo reikalavimų: išlaikomas saugus atstumas, dėvima apsauginė nosį ir burną dengianti kaukė ir vienkartinės pirštinės.
REKOMENDUOJAME, jei esate saviizoliacijoje, siuntas siųsti į paštomatą. Bet kuris Jūsų artimas asmuo su PIN kodu galės patogiai atsiimti siuntą iš paštomato. Tikimės Jūsų supratingumo. Visi kartu bendromis pastangomis galime užtikrinti sklandų siuntų pristatymą ir sumažinti bet kokią galimą riziką.
Siekiant išvengti kontakto su izoliacijoje esančiu asmeniu, NETEIKIAMOS šios paslaugos:
- Pinigų už pirkinius surinkimas pristatymo metu (COD). Nebus galimybės atsiskaityti nei grynaisiais, nei banko kortele.
- Dokumentų grąžinimo (DR) paslauga, kai gavėjas turi pasirašyti dokumentus ir juos grąžinti kurjeriui.
SVARBU! Jei esate saviizoliacijoje, prašome iš anksto apie tai informuoti kurjerį. Kurjeriui praneškite, kai jis skambina pasiteirauti ar esate nurodytu adresu, jei to nepadarėte, būtina informuokite iš karto kurjeriui atvykus. Jei laukiate siuntos už kurią turėsite apmokėti ar siuntos su dokumentų grąžinimu, prašome atšaukti siuntą. Tai galite padaryti paspaudę nuorodą gautą SMS arba Viber žinute.
sekti www.dpd.lt puslapyje skiltyje KORONAVIRUSAS.
Informaciją nuolat atnaujiname.
Standartinis pristatymas kurjeriais apsiriboja prekės (-ių) pristatymu iki nurodyto namo ar laiptinės:
Jei papildomai užsakysite pratęstą garantiją perkamai technikai (galioja tik fiziniams asmenims), galėsite pasirinkti nemokamą (0,00 €) pristatymą iki namo.
Klientų patogumui, esame įdiegę alternatyvius pristatymo būdus (išskyrus stambių gabaritų prekėms):
Didelių gabaritų (pvz., šaldytuvų) ir/ar didelio svorio prekių (nuo 31,5 iki 80 kg) užnešimo iki durų paslauga kainuoja papildomai (19,90 €). Tokio užsakymo įvykdymui gali papildomai reikėti 1-3 darbo dienų.
Jei prekė sveria 80 kg ar daugiau, prekės užnešimo paslauga gali kainuoti daugiau arba gali būti visai neteikiama (kiekvienu konkrečiu atveju teiraukitės konsultanto).
Dėl prekių pristatymo už Lietuvos ribų, prašome susisiekti užpildant „klausk apie prekę“ formą ir dėl pristatymo sąlygų bei kainos Jums parašysime asmeniškai.
PRISTATYMO TERMINAI IR LAIKAS
Kurjerių tarnyba prekes pristato Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu.
Siuntos klientams yra pristatomos darbo dienomis tarp 8 ir 18 val. Didžiuosiuose miestuose* siuntoms iki 31,5 kg svorio galimi ir tikslesni pristatymo intervalai (8-14, 14-18, 18-22 val.). Tai galite pažymėti užsakymo komentare, tačiau konkrečios valandos, kada pristatyti užsakymą, kurjeriui nurodyti nėra galimybės.
Preliminarus pristatymo terminas dienomis yra nurodytas kiekvienos prekės aprašyme.
Jei Jūsų užsakyta prekė(-ės) yra sandėlyje Lietuvoje ir Jūs
atsiskaitote el.bankininkystės įskiepiu arba išankstiniu pavedimu,
prekes pristatome per maždaug 1-2 darbo dienas.
DĖMESIO!
- Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti išorinę siuntos būklę dar dalyvaujant kurjeriui. Pastebėjus bent menkiausią siuntos pažeidimą, yra būtina surašyti
pastabas kurjeriui apie siuntos pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą (to nepadarius, eliminuojama galimybė vėliau pareikšti pretenzijas kurjerinei bendrovei dėl pristatymo broko).
- Priėmus siuntą ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta
perduota kokybiška ir tokiu atveju pretenzijos dėl prekės
išorinių pažeidimų nebebus priimamos. Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės
garantijos lieka galioti.
- Atsiskaitydami grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu, turėkite tikslią
grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.
- Neužsakius užnešimo paslaugos, kurjeris pristatys užsakymą iki nurodyto adreso namo laiptinės.
SVARBU:
- Tuomet, kai prekės pristatomos iš sandėlių užsienyje, pristatymas gali užtrukti apie 10-20 darbo dienų.
- Jei prekė pristatoma pagal spec. užsakymą, pristatymo terminą suderinsime atskirai, tačiau maksimali pristatymo trukmė paprastai neviršija 3-4 savaičių.
- Atskirų prekių pristatymo terminai gali skirtis. Preliminarus terminas yra nurodomas kiekvienos prekės kortelėje. Užsakytos kelios prekės gali būti pristatomos atskiromis siuntomis.
* Didieji miestai:
Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Tauragė,
Telšiai, Utena.
PASTABA: tik miestui priklausantys adresai. Netaikoma priemiesčio ar rajono
adresams.
2013-11-27 | Vytautas Balevičius [Užsakymo numeris: 151327]
2014-12-03 | Bronius Dovainis [Užsakymo numeris: 159197]