Krepšelis

Prekių krepšelis

Prekių kiekis: 0

Prekių suma:

€ 0,00 (0)

  • Prekės nėra
  • Prekės nėra
  • Prekės nėra
  • Prekės nėra
  • Prekės nėra
Prekių krepšelis (0) Peržiūrėti

Kūjis FISKARS 120030

Prekės kodas: 151121
Kūjis XL
  • Mūsų kaina:€ 57,92
  • 199,99 Lt
Paruošta siuntimui  

Įmokos skaičiavimo paaiškinimas

Preliminari pirkimo išsimokėtinai su „General Financing“ mėnesio įmoka paskaičiuota šiomis salygomis:
Pavyzdžiui, kai įgyjamos prekės kaina 57,92 ir sutartis sudaroma mėnesių su draudimu, o Skolintis kitokią nei 57,92 sumą arba pasirinkus kitokį nei sutarties terminą, nurodyti dydžiai gali skirtis.

PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA

  • Visoje ES galiojanti direktyva 1999/44/EC  numato ne trumpesnį nei 24 mėn. garantinį laikotarpį fiziniams asmenims. Atskirais atvejais gamintojas gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą. Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis. Juridiniams asmenims taikomas trumpesnis, dažniausiai 12 mėn. garantinis laikotarpis.
  • Pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą* arba užpildytą garantinį taloną**.
  • Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
  • Garantinį remontą atlieka autorizuoti serviso centrai. Pirkėjas prekes turi pristatyti pats. Stambios buitinės technikos kokybė gali būti įvertinta ir pirkėjo namuose***.
  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.

Lietuvos Respublikos įstatymai numato, kad pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekis, sąskaita-faktūra ar lizingo sutartis), jei juose yra tiksliai nurodytas gaminys. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo įrangą. Pardavėjo garantinį taloną papildomai pateikti būtina tik jei pirkimo dokumente nėra tiksliai nurodytas įrangos modelis (tuomet garantiniame dokumente turi būti nurodyti įrangos identifikavimo duomenys).

* PVM sąskaitą - faktūrą gausite el.laišku automatiškai, kai Jūsų užsakymo statusas bus patvirtintas įvykdytu.

** Atskirus garantinius dokumentus papildomai naudoja tik dalis gamintojų. Garantiniai dokumentai gali būti siunčiami atskirai nuo prekių. Prekes siunčiame tiesiai iš sandėlio, todėl garantiniai dokumentai pakuotėje gali būti neužpildyti. Tokiu atveju galite pristatyti juos IMK LT biuro adresu ir mes išsiųsime juos užpildytus.

*** Klientas visuomet turi teisę kreiptis į IMK LT ir mes pasistengsime suteikti operatyvią pagalbą ar reikiamą informaciją dėl prekės remonto. Kreipiantis prašome nurodyti užsakymo numerį, pirkimo datą, pirkėjo vardą, pavardę ar įmonės pavadinimą.

DĖMESIO: Tais atvejais, kai prekė yra nepataisoma, autorizuotas servisas pateikia pažymą.
Klientas turi teisę pasikeisti į kitą tokią pačią ar bet kokią kitą tinkamą prekę arba IMK LT įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus.


PIRKĖJO TEISĖS

Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka, galimas tinkamos kokybės prekių grąžinimas, remiantis Lietuvos Respublikos CK 6.367 straipsniu:

- Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas apie tai raštu pardavėjui ir prekes grąžindamas savo lėšomis per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo pristatymo dienos (klientas siuntos priėmimą patvirtina parašu kurjeriui);
- Pirkėjas neturi teisės pasinaudoti nurodyta teise atsisakyti sutarties, jeigu sutartis buvo sudaryta dėl garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterių programų tiekimo ir pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugas;
- Jeigu pirkėjas pasinaudoja teise atsisakyti sutarties, kai už daiktą visiškai ar iš dalies sumokama pagal tam tikslui pardavėjo ir pirkėjo arba pardavėjo ir trečiojo asmens sudarytą vartojimo kredito sutartį, tai ta vartojimo kredito sutartis turi būti nutraukiama be jokių papildomų įsipareigojimų pirkėjui;
- Jeigu klientui buvo suteikta papildoma pasiūlymo nuolaida, ta nuolaida yra automatiškai atšaukiama tuo atveju, kai klientas atšaukia (ar grąžina) bent vieną kokybišką užsakymo pagal tokį pasiūlymą prekę.

IMK LT turi teisę reikalauti atlyginti užsakymo transportavimą, jei klientas vienašališkai atšaukia vykdomą užsakymą, taip pat prekės grąžinimo, keitimo atvejais, jei taip nutiko kliento iniciatyva.


PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);

Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti IMK LT biuro adresu.
SVARBU: Autobusų siuntų tarnyba ar Lietuvos paštas iki galutinio adresato siuntų nepristato, todėl prekes grąžinti privaloma per kurjerių tarnybą arba pristatyti patiems.

Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui. Tuo atveju, jei pinigai grąžinami ne į pirkėjo, o į kito asmens sąskaitą, privaloma pateikti pirkėjo išduotą įgaliojimą  trečiąjam asmeniui priimti grąžinamus pinigus.

Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 d.d. po to, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.

IMK LT vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, IMK LT įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Jei per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantijos terminas, t.y. garantinis terminas nepratęsiamas.

DUOMENŲ SAUGUMO GARANTIJA

Kliento duomenų saugumą užtikrina saugaus ryšio SSL (angl. Secure Socket Layer) sertifikatas. Duomenys, keliaudami tarp kliento kompiuterio ir serverio nebus perskaityti arba pakeisti trečių šalių, nes yra šifruojami sudėtingiausiais karinio lygio algoritmais. Atsiskaitydamas elektronine bankininkyste, pirkėjas visus duomenis įveda banko sistemoje, todėl IMK LT ši informacija yra neprieinama.


AUTORIZUOTI GARANTINIO APTARNAVIMO CENTRAI

Buitinė technika:
AEG, Beko, Blomberg, Bomann, Bosch, Candy, Clatronic, Daewoo, Electrolux, Gorenje, Hoover, Hotpoint-Ariston, Indesit, Jetair, Kenwood, Krups, LG, Miele, Moulinex, Nikon, Rowenta, Samsung, Siemens, Sharp, Stollar, Tefal, Thomson, Vidoe, Zanussi, Weismann
UAB „AG Service“

Aerial, Akai, Ariete, Atlant, Best, Beurer, Bomann, Bosch, Brandt, Braun, Brondi, Candy, Daewoo, De Dietrich, Delonghi, Dyson, Elitair, Fagor, Falmec, First, Fritel, Funai, Gastroback, Gorenje, Gratus, Haier, ISE (In-sink-erator), Kenwood, Lattemento, LG, Liebherr, Mastercook, Melitta, Moser, Nakamischi, Nardi, Niewiadow, Nilfisk, Nivona, Omega, Orion, Oster, Petra, Philips, Radiotehnika, Roadstar, Russell Hobbs, Sanyo, Siemens, Snaigė, Sony, Technics, Thomas, Trotec, Valera, Wahl, Wharfedale
UAB „Baltic Continent“

 

Bosch, Hotpoint-Ariston, Indesit, JVC, LG, Panasonic, Philips, Saeco, Samsung, Sharp, Siemens, Sony, Thomson, Zelmer

UAB "Emtoservis"

 

Whirlpool


Kompiuterinė, vaizdo ir garso technika:
Acer, BenQ, eMachines, Epson, Fujitsu, Grundig, Hitachi, Hyundai, HP, Compaq, IBM, Lenovo, Yamaha, Lexmark, LG, NEC, Packard Bell, Philips, Pioneer, Samsung, Thomson, Toshiba, ViewSonic, Xerox
UAB “Servicenet”

Apple, Asus, BenQ, Brother, Dell, Haier, HANNspree, IIYAMA, Lexmark, LG, MSi, Sanyo, Xerox
UAB “Servisa ICT”

Canon

Mobilieji telefonai:
Apple, Blackberry, HTC, Huawei, Just5, LG, Motorola, Nokia, Samsung, Sony, ZTE
UAB “Mobiliųjų telefonų techninis centras”

Taip pat visuomet galite kreiptis į IMK LT ir mes nukreipsime reikiamu adresu arba suorganizuosime prekės pristatymą (garantija nuo durų iki durų).
Jei kreipiatės į mus, aptarnausime greičiau ir tiksliau, jei nepamiršite nurodyti savo užsakymo numerio.

 

 

PRATĘSTO GARANTINIO APTARNAVIMO SUTARTIES SĄLYGOS (JEI UŽSAKYMO METU PASIRINKOTE ŠIĄ PAPILDOMĄ PASLAUGĄ):

1. SUTARTIES OBJEKTAS
1.1. Sutarties objektas – įrenginio garantinio aptarnavimo laikotarpio pratęsimas. Paslaugos aprašymas ir kaina yra nurodyti
pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikate (toliau - PGAS), kurį klientas gauna elektronine ir/arba popierine forma ir kuris yra
laikomas šios sutarties priedu. Pratęsto garantinio laikotarpio paslaugą teikia ne IMK LT, o partnerių įmonės: UAB "Servisas plius"
arba UAB "Serviso kontraktų centras".

2. ĮSITIKINKITE, KAD JŪSŲ ĮRENGINYS YRA TINKAMAS
2.1. Ši sutartis galioja tik tiems įrenginiams, kuriems įsigijimo momentu yra suteikiama netrumpesnė kaip 6 mėnesių originali
gamintojo garantija;
2.2. Sutartis taikoma įrenginiams, kurie skirti naudojimui Lietuvos Respublikoje;
2.3. Sutartis galioja tik nekomercinės paskirties įrenginiams.

3. PRATĘSTO GARANTINIO APTARNAVIMO PASLAUGĄ TEIKIANČIOS ĮMONĖS (toliau PGĮ) ATSAKOMYBĖS
3.1. PGAS galiojimo laikotarpiu apmokėti įsigytos prekės taisymą.
3.2. Pašalinti visus mechaninius ir elektrinius prekės gedimus, kurie yra padengiami gamintojo garantija, jei šie gedimai įvyko naudojant
prekę pagal instrukciją. PGĮ įsipareigoja padengti nurodytos prekės remontą tik pagal prekės gamyklinę sandarą (konfigūraciją).
Padengiamos darbo bei atsarginių dalių išlaidos, būtinos garantinės prekės funkcionavimui palaikyti.
3.3. Klientui pareikalavus, jeigu prekė buvo taisoma 3 kartus ir reikia pakartotinio remonto, PGĮ gali įrenginį pakeisti į naują. Naujos
prekės kaina neturi viršyti keičiamos prekės kainos arba gali būti mažesnė. Keičiamos atsarginės dalys gali būti naujos arba
suremontuotos, bei gali kainuoti mažiau, nei originalūs gaminiai. Atlikus prekės keitimą tokia pačia, atitinkančia jos rūšį bei
kokybę, PGĮ yra įvykdęs šios sutarties įsipareigojimus, ir sutartis yra laikoma pasibaigusia. Keičiamos prekės turės galiojančią
gamintojo garantiją.
3.4. Taisyti tik iš anksto užregistruotus gedimus. Po remonto pataisyta prekė Klientui bus gražinta nemokamai.
3.5. Jeigu gamyklinio garantinio aptarnavimo metu prekė yra grąžinama pardavėjui, Klientui pareikalavus, GPĮ grąžina visą šios
sutarties kainą

4. SVARBI INFORMACIJA KLIENTUI
4.1. Sugedusią prekę klientas turi pristatyti asmeniškai, arba atsiųsti ją (siuntinys turi būti iš anksto apmokėtas bei apdraustas)
į, registracijos metu, nurodytą taisyklą. Prekė turi būti siunčiama originalioje pakuotėje arba turi būti tinkamai supakuota,
kad transportuojant į aptarnavimo vietą prekė nebūtų sugadinta, priešingu atveju prekė nebus priimta remontui. Kartu su
preke turi būti įdėtas trumpas gedimo aprašymas, dokumentas, patvirtinantis prekės pirkimą (prekės pirkimo čekis ar pirkimo
išsimokėtinai sutartis), gamintojo suteiktos prekės garantijos dokumento originalas (prekės pirkimo data turi būti aiškiai
matoma bei sutapti su sutartyje nurodyta prekės pirkimo data, prekės serijinis numeris turi sutapti su garantijoje nurodytu
serijiniu numeriu).
4.2. Jei prekė yra pakeista į kitą, per 10 dienų, pradedant nuo keitimo dienos, raštu informuoti apie tai GPI nurodant naujos prekės gamintoją, modelį bei
serijinį numerį.
4.3. Klientas turi išsaugoti visą jam reikalinga informaciją, prieš atiduodant prekę remontui, GPĮ neatsako už duomenų esančių
įrenginio laikmenoje praradimą remonto metu.
4.4. Klientas gali nutraukti sutartį, informuodamas apie tai GPĮ arba grąžindamas sutarties originalą sutarties pardavėjui per 14
dienų, skaičiuojant nuo PGAS įsigijimo bei Sutarties pasirašymo dienos.
4.5. Prireikus remontuoti stambių gabaritų techniką, klientas gali reikalauti, kad meistras atvyktu į namus.
4.6. Jei atsarginės detalės GPĮ yra neprieinamos, Klientas turi teisę pats įsigyti trūkstamą atsarginę dalį iš trečiųjų asmenų. Pateikus
pirkimo dokumentus, atsarginių dalių įsigijimo išlaidos bus kompensuotos.

5. KITOS SĄLYGOS
5.1. PGAS pradeda galioti iškart pasibaigus gamintojo garantijai ir galioja iki PGAS nurodytos datos.
5.2. Nuostoliai bei gedimai, nebus šalinami dėl šių priežasčių: serijos numerio neatitikimas arba nebuvimas; neteisingas kompo
nentų pajungimas; savavališkas taisymas, atliktas remontas ne GPĮ nurodytoje taisykloje, bei modifikavimas; neoriginalių
spausdintuvo rašalinių kasečių pildymas - panaudojimas; netinkamas elektros srovės panaudojimas; energijos netekimas;
prekės kritimas; gabenimo pažeidimai; korpuso pažeidimai; vagystės atvejai, piktnaudžiavimas, netinkamas naudojimas,
aplaidumas, vandalizmas, gyvūnų bei vabzdžių sukelti pažeidimai, aplinkos poveikis (gaisras, tvanas, korozija, smėlis, purvas,
audra, kruša, žemės drebėjimas, kiti gamtos reiškinių padariniai); programinės įrangos bei su šia įranga susijusios problemos;
komponentų, nepadengiamų gamintojo garantija, praradimas; duomenų priėmimo bei perdavimo problemos, nutikusios dėl
išorinių priežasčių; gamintojo produkcijos atšaukimas bei perdarymas, nepriklausomai nuo gamintojo apmokėjimo galimybių;
tokios prekės kaip elektros lemputės, filtrai, maitinimo elementai, toneriai, dirželiai, būgnai, ryškalai, bei rašalo kasetės;
vidinių komponentų pašalinimas bei perinstaliavimas, atliktas kitoje, ne gamyklos įgaliotoje taisykloje; kosmetinės bei korpuso
detalės; kabeliai, laidai, sujungėjai; komponentas (ai), kurie niekada nebuvo padengiami gamintojo garantijos; deformacija bei
rūdijimas.
5.3. Nebus padengiamos darbo jėgos bei medžiagų išlaidos, ir kitų nuostolių, susijusių su remontuojamos prekės informacijos
praradimu.
5.4. GPĮ pasilieka teisę nepatvirtinti registracijos. Tokiu atveju bus atlyginta sertifikato pirkimo kaina.
5.5. GPĮ pasilieka teisę pakeisti sugadintą prekę panašios rūšies bei kokybės preke net jei prekė sugedo pirmą kartą.
5.6. GPĮ jokiomis aplinkybėmis neatsako už netiesioginę, pasėkminę ar atsitiktinę žalą (įskaitant pelno netekimą, verslo nutraukimą,
duomenų praradimą ir t.t.), netgi tuo atveju, kai viena iš ŠALIŲ buvo įspėta apie tokios žalos atsiradimo galimybes.
5.7. GPĮ nepadengia jokių pažeidimų, kuriuos privalo padengti arba pašalinti gamintojas.
5.8. GPĮ jokiomis aplinkybėmis neprisiima jokios atsakomybės dėl pardavėjo įsipareigojimų pirkėjui.
5.9. Šis sertifikatas nėra draudimo polisas, tai yra pratęsto garantinio aptarnavimo Paslaugos Teikimo Sutartis.


VISŲ PREKIŲ PRISTATYMAS VISOJE LIETUVOJE

Standartinis pristatymas apsiriboja prekės pristatymu iki nurodyto namo ar laiptinės. Pristatymo kaina yra 2,9 €.

Didelių gabaritų (pvz., šaldytuvų) ir/ar didelio svorio prekių (nuo 31,5 kg) užnešimo iki durų paslauga kainuoja papildomai (19 ). Šią paslaugą galėsite pasirinkti krepšelyje pirkimo metu. Tokio užsakymo įvykdymui gali papildomai reikėti 1-3 darbo dienų.

Dėl prekių pristatymo už Lietuvos ribų prašome susisiekti užpildant „klausk apie prekę“ formą ir dėl pristatymo sąlygų bei kainos Jums parašysime asmeniškai.

PRISTATYMO TERMINAI IR LAIKAS

Prekes pristato DPD kurjerių tarnyba Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu.


Siuntos klientams yra pristatomos darbo dienomis tarp 8 ir 18 val.
Konkrečios valandos, kada pristatyti užsakymą, kurjeriui nurodyti nėra galimybės.

Klientai didžiuosiuose miestuose* NEMOKAMAI gali pasirinkti tikslesnę pageidaujamą pristatymo laiko zoną.

Šią ir kitas papildomas paslaugas, galėsite pasirinkti krepšelyje pirkimo metu.

Preliminarus pristatymo terminas dienomis yra nurodytas kiekvienos prekės aprašyme.

Jei Jūsų užsakyta prekė (-ės) yra sandėlyje Lietuvoje ir Jūs atsiskaitote el.bankininkystės įskiepiu arba išankstiniu pavedimu, prekes pristatome per maždaug 1-2 darbo dienas. Pateikus tokį užsakymą iki 12 val., yra galimybė prekes pristatyti jau kitą darbo dieną.


SVARBU:


- Jei pageidaujate atsiskaityti prekių pristatymo metu, užsakymo įvykdymas gali užtrukti iki 7 darbo dienų.
- Tuomet, kai prekės pristatomos iš sandėlių užsienyje, pristatymas gali užtrukti apie 10-20 darbo dienų. 
- Jei prekė pristatoma pagal spec. užsakymą, pristatymo terminą suderinsime atskirai, tačiau maksimali pristatymo trukmė paprastai neviršija 3-4 savaičių.
- Atskirų prekių pristatymo terminai gali skirtis. Preliminarus terminas yra nurodomas kiekvienos prekės kortelėje. Užsakytos kelios prekės gali būti pristatomos atskiromis siuntomis.


DĖMESIO
!

- Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti išorinę siuntos būklę dar dalyvaujant kurjeriui. Pastebėjus bent menkiausią siuntos pažeidimą, yra būtina surašyti pastabas apie siuntos pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą.
- Priėmus siuntą ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta perduota kokybiška ir tokiu atveju pretenzijos dėl prekės išorinių pažeidimų nebebus priimamos. Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka galioti.
- Atsiskaitydami grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu, turėkite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.
- Neužsakius užnešimo paslaugos, kurjeris pristatys užsakymą iki nurodyto adreso namo laiptinės.

*
Didieji miestai:
   Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Tauragė, Telšiai, Utena.
PASTABA: tik miestui priklausantys adresai. Netaikoma priemiesčio ar rajono adresams.

Prekės informacija

Kalimo paviršius suapvalintais kampais, padeda išvengti medžiagos atskilimo. Guminė dalis sumažina smūgio jėgą nepataikymo atveju. Stiklo pluošto pagrindas ir guminė, neslydi bei antivibracinė rankena yra atspari trinčiai ir suteikia komforto. Grūdintas, kaltinis anglies plienas.

Techninės charakteristikos:

ilgis - 900 mm;
svoris - 5000 g.

Mūsų pirkėjų atsiliepimai DaugiauDaugiau atsiliepimų