Krepšelis

Prekių krepšelis

Prekių kiekis: 0

Prekių suma:

€ 0,00 (0)

  • Prekės nėra
  • Prekės nėra
  • Prekės nėra
  • Prekės nėra
  • Prekės nėra
Prekių krepšelis (0) Peržiūrėti
Buitinė technika
Kompiuterinė technika
Vaizdo, foto, garso technika
Telefonai, navigacija
Sveikatos ir laisvalaikio prekės
Namams ir sodui
Auto prekės
IMK sandėlio IŠPARDAVIMAS

Papildomos paslaugos

Atsižvelgiant į tai, kokias prekes perkate bei koks yra pristatymo adresas, pirkimo krepšelyje (suvedus pristatymo informaciją, mokėjimo žingsnyje) automatiškai bus pateiktas galimų papildomų paslaugų sąrašas.


Sunkių prekių užnešimas:

Standartinis pristatymas apsiriboja prekės pristatymu iki nurodyto namo ar laiptinės.

Už papildomą 19,9 € mokestį galima pasirinkti prekių iki 80 kg užnešimo paslaugą. Tokiu atveju pristatymui gali reikėti papildomų 1-3 darbo dienų. Paslaugą atlieka du žmonės.

 

Naujos technikos pajungimas ir reguliavimas:

Po naujos prekės pristatymo, pagal atskirą iškvietimą atvyks autorizuoto serviso meistras, kuris pajungs ir sureguliuos įsigytą techniką.
Plačiau apie teikiamas paslaugas...

Pratęsta garantija (fiziniams asmenims):

Siūlome už papildomą mokestį (maždaug 7-20% prekės vertės) pratęsti Jūsų perkamų prekių, kainuojančių ne mažiau nei 29 €, garantinį terminą papildomiems 12, 24, 36, 48 ar 60 mėn.

Pasirinkus pratęstą prekės garantiją, gausite tai patvirtinantį sertifikatą.

Pratęstos garantijos pasirinkimo variantus matysite pirkimo procese.

 

PRATĘSTO GARANTINIO APTARNAVIMO SUTARTIES SĄLYGOS (JEI UŽSAKYMO METU PASIRINKOTE ŠIĄ PAPILDOMĄ PASLAUGĄ):

1. SUTARTIES OBJEKTAS
1.1. Sutarties objektas – įrenginio garantinio aptarnavimo laikotarpio pratęsimas. Paslaugos aprašymas ir kaina yra nurodyti
pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikate (toliau - PGAS), kurį klientas gauna elektronine ir/arba popierine forma ir kuris yra
laikomas šios sutarties priedu. Pratęsto garantinio laikotarpio paslaugą teikia ne IMK.LT, o partnerių įmonės: UAB "Servisas plius"
arba UAB "Serviso kontraktų centras".

2. ĮSITIKINKITE, KAD JŪSŲ ĮRENGINYS YRA TINKAMAS
2.1. Ši sutartis galioja tik tiems įrenginiams, kuriems įsigijimo momentu yra suteikiama netrumpesnė kaip 6 mėnesių originali
gamintojo garantija;
2.2. Sutartis taikoma įrenginiams, kurie skirti naudojimui Lietuvos Respublikoje;
2.3. Sutartis galioja tik nekomercinės paskirties įrenginiams.

3. PRATĘSTO GARANTINIO APTARNAVIMO PASLAUGĄ TEIKIANČIOS ĮMONĖS (toliau PGĮ) ATSAKOMYBĖS
3.1. PGAS galiojimo laikotarpiu apmokėti įsigytos prekės taisymą.
3.2. Pašalinti visus mechaninius ir elektrinius prekės gedimus, kurie yra padengiami gamintojo garantija, jei šie gedimai įvyko naudojant
prekę pagal instrukciją. PGĮ įsipareigoja padengti nurodytos prekės remontą tik pagal prekės gamyklinę sandarą (konfigūraciją).
Padengiamos darbo bei atsarginių dalių išlaidos, būtinos garantinės prekės funkcionavimui palaikyti.
3.3. Klientui pareikalavus, jeigu prekė buvo taisoma 3 kartus ir reikia pakartotinio remonto, PGĮ gali įrenginį pakeisti į naują. Naujos
prekės kaina neturi viršyti keičiamos prekės kainos arba gali būti mažesnė. Keičiamos atsarginės dalys gali būti naujos arba
suremontuotos, bei gali kainuoti mažiau, nei originalūs gaminiai. Atlikus prekės keitimą tokia pačia, atitinkančia jos rūšį bei
kokybę, PGĮ yra įvykdęs šios sutarties įsipareigojimus, ir sutartis yra laikoma pasibaigusia. Keičiamos prekės turės galiojančią
gamintojo garantiją.
3.4. Taisyti tik iš anksto užregistruotus gedimus. Po remonto pataisyta prekė Klientui bus gražinta nemokamai.
3.5. Jeigu gamyklinio garantinio aptarnavimo metu prekė yra grąžinama pardavėjui, Klientui pareikalavus, GPĮ grąžina visą šios
sutarties kainą

4. SVARBI INFORMACIJA KLIENTUI
4.1. Sugedusią prekę klientas turi pristatyti asmeniškai, arba atsiųsti ją (siuntinys turi būti iš anksto apmokėtas bei apdraustas)
į, registracijos metu, nurodytą taisyklą. Prekė turi būti siunčiama originalioje pakuotėje arba turi būti tinkamai supakuota,
kad transportuojant į aptarnavimo vietą prekė nebūtų sugadinta, priešingu atveju prekė nebus priimta remontui. Kartu su
preke turi būti įdėtas trumpas gedimo aprašymas, dokumentas, patvirtinantis prekės pirkimą (prekės pirkimo čekis ar pirkimo
išsimokėtinai sutartis), gamintojo suteiktos prekės garantijos dokumento originalas (prekės pirkimo data turi būti aiškiai
matoma bei sutapti su sutartyje nurodyta prekės pirkimo data, prekės serijinis numeris turi sutapti su garantijoje nurodytu
serijiniu numeriu).
4.2. Jei prekė yra pakeista į kitą, per 10 dienų, pradedant nuo keitimo dienos, raštu informuoti apie tai GPI nurodant naujos prekės gamintoją, modelį bei
serijinį numerį.
4.3. Klientas turi išsaugoti visą jam reikalinga informaciją, prieš atiduodant prekę remontui, GPĮ neatsako už duomenų esančių
įrenginio laikmenoje praradimą remonto metu.
4.4. Klientas gali nutraukti sutartį, informuodamas apie tai GPĮ arba grąžindamas sutarties originalą sutarties pardavėjui per 14
dienų, skaičiuojant nuo PGAS įsigijimo bei Sutarties pasirašymo dienos.
4.5. Prireikus remontuoti stambių gabaritų techniką, klientas gali reikalauti, kad meistras atvyktu į namus.
4.6. Jei atsarginės detalės GPĮ yra neprieinamos, Klientas turi teisę pats įsigyti trūkstamą atsarginę dalį iš trečiųjų asmenų. Pateikus
pirkimo dokumentus, atsarginių dalių įsigijimo išlaidos bus kompensuotos.

5. KITOS SĄLYGOS
5.1. PGAS pradeda galioti iškart pasibaigus gamintojo garantijai ir galioja iki PGAS nurodytos datos.
5.2. Nuostoliai bei gedimai, nebus šalinami dėl šių priežasčių: serijos numerio neatitikimas arba nebuvimas; neteisingas kompo
nentų pajungimas; savavališkas taisymas, atliktas remontas ne GPĮ nurodytoje taisykloje, bei modifikavimas; neoriginalių
spausdintuvo rašalinių kasečių pildymas - panaudojimas; netinkamas elektros srovės panaudojimas; energijos netekimas;
prekės kritimas; gabenimo pažeidimai; korpuso pažeidimai; vagystės atvejai, piktnaudžiavimas, netinkamas naudojimas,
aplaidumas, vandalizmas, gyvūnų bei vabzdžių sukelti pažeidimai, aplinkos poveikis (gaisras, tvanas, korozija, smėlis, purvas,
audra, kruša, žemės drebėjimas, kiti gamtos reiškinių padariniai); programinės įrangos bei su šia įranga susijusios problemos;
komponentų, nepadengiamų gamintojo garantija, praradimas; duomenų priėmimo bei perdavimo problemos, nutikusios dėl
išorinių priežasčių; gamintojo produkcijos atšaukimas bei perdarymas, nepriklausomai nuo gamintojo apmokėjimo galimybių;
tokios prekės kaip elektros lemputės, filtrai, maitinimo elementai, toneriai, dirželiai, būgnai, ryškalai, bei rašalo kasetės;
vidinių komponentų pašalinimas bei perinstaliavimas, atliktas kitoje, ne gamyklos įgaliotoje taisykloje; kosmetinės bei korpuso
detalės; kabeliai, laidai, sujungėjai; komponentas (ai), kurie niekada nebuvo padengiami gamintojo garantijos; deformacija bei
rūdijimas.
5.3. Nebus padengiamos darbo jėgos bei medžiagų išlaidos, ir kitų nuostolių, susijusių su remontuojamos prekės informacijos
praradimu.
5.4. GPĮ pasilieka teisę nepatvirtinti registracijos. Tokiu atveju bus atlyginta sertifikato pirkimo kaina.
5.5. GPĮ pasilieka teisę pakeisti sugadintą prekę panašios rūšies bei kokybės preke net jei prekė sugedo pirmą kartą.
5.6. GPĮ jokiomis aplinkybėmis neatsako už netiesioginę, pasėkminę ar atsitiktinę žalą (įskaitant pelno netekimą, verslo nutraukimą,
duomenų praradimą ir t.t.), netgi tuo atveju, kai viena iš ŠALIŲ buvo įspėta apie tokios žalos atsiradimo galimybes.
5.7. GPĮ nepadengia jokių pažeidimų, kuriuos privalo padengti arba pašalinti gamintojas.
5.8. GPĮ jokiomis aplinkybėmis neprisiima jokios atsakomybės dėl pardavėjo įsipareigojimų pirkėjui.
5.9. Šis sertifikatas nėra draudimo polisas, tai yra pratęsto garantinio aptarnavimo Paslaugos Teikimo Sutartis.