Krepšelis

Prekių krepšelis

Prekių kiekis: 0

Prekių suma:

€ 0,00 (0)

  • Prekės nėra
  • Prekės nėra
  • Prekės nėra
  • Prekės nėra
  • Prekės nėra
Prekių krepšelis (0) Peržiūrėti
Buitinė technika
Kompiuterinė technika
Vaizdo, foto, garso technika
Telefonai, navigacija
Sveikatos ir laisvalaikio prekės
Namams ir sodui
Auto prekės
IMK sandėlio IŠPARDAVIMAS

Pristatymas

VISŲ PREKIŲ PRISTATYMAS VISOJE LIETUVOJE

*Dėl koronaviruso keičiasi siuntų pristatymo tvarka
 
"Gerbiamas Kliente,
Atsižvelgdami į dabartinę situaciją Lietuvoje ir pasaulyje dėl koronaviruso, siekiame sumažinti riziką Jūsų klientams ir kurjeriams. Esame atsakinga siuntų pristatymo bendrovė, todėl inicijuojame prevencinius veiksmus, prie kurių raginame prisidėti ir visus klientus.
Kviečiame susipažinti su įgyvendinamais pokyčiais DPD Lietuva siuntų pristatymo procese.
 

BEKONTAKTIS PRISTATYMAS SU PIN KODU.

Nuo 2020.06.01 atnaujiname bekontaktį siuntų pristatymo procesą privatiems asmenims.

Gavėjo parašas kurjerio skeneryje keičiamas PIN kodu. PIN kodas pateikiamas SMS žinute.

Nuo šiol siuntų pristatymas tampa dar greitesnis, paprastesnis ir saugesnis. Siuntą atsiimsite be asmens dokumento. Patogu, nes siuntą su PIN kodu gali atsiimti kitas asmuo, pvz. šeimos narys, kuriam gavėjas pateikė PIN. Saugu, kadangi procesas taikomas ne vienerius metus.

SVARBU! Šis PIN kodas NĖRA paštomato durelių PIN kodas. Jei siuntą Jums turėjo pristatyti kurjeris, bet ją nukreipėte į paštomatą, gausite atnaujintą PIN kodą, skirtą atidaryti paštomato durelėms. 

 

Kokia atnaujinto bekontakčio pristatymo eiga?

  1. Siuntos gavėjas prieš pristatymą gauna 4 skaitmenų PIN kodą (SMS žinute arba į Viber programėlę, jeigu ja naudojasi).
  2. Atvykus kurjeriui siuntos gavėjas nurodo PIN kodą.
  3. Kurjeris įveda nurodytą kodą savo skeneryje.
  4. Jei kodas teisingas, kurjeris siuntą palieka 2 metrų atstumu nuo gavėjo.
 

Ką daryti, jei PIN kodo su savimi neturiu arba jo negavau?

Jei gavėjas dėl kažkokių priežasčių siuntos pristatymo metu negali nurodyti PIN kodo, gavėjo parašas, kaip ir anksčiau, keičiamas vienu iš toliau nurodytų būdų:

  1. Per atstumą parodykite kurjeriui galiojantį savo asmens dokumentą. Kurjeris savo skeneryje įves 5 paskutinius asmens dokumento numerio skaitmenis. Dokumento numeris nėra Jūsų asmens asmens kodas. Tinkami dokumentai: pasas, ID kortelė, vairuotojo pažymėjimas, leidimas gyventi Lietuvoje.
  2. Jei su savimi neturite asmens dokumento, Jums pageidaujant kurjeris gali Jūsų siuntą nukreipti į Jums patogiausią DPD paštomatą. Šiuo atveju siunta turi atitikti maksimalius paštomato dydžio ir svorio reikalavimus: maksimalus ilgis – 61 cm, maksimalus plotis – 44 cm, maksimalus aukštis – 37 cm, maksimalus siuntos svoris - 20 kg.
  3. Jeigu atsisakote abiejų aukščiau išvardintų būdų, kurjeris negali palikti siuntos. Siunta grąžinama siuntėjui.

UŽSAKOMŲJŲ KROVOS DARBŲ PAKEITIMAI.

Kas yra užsakyti krovos darbai (UKD)?

  1. Garantuotas siuntos sunešimas iš transporto priemonės į patalpas pristatymo adresu.*
  2. Nešant pakuotes nedalyvauja nei Siuntėjas, nei Gavėjas.
  3. Paslaugą atlieka du DPD darbuotojai.

Paslauga taikoma, kai viena pakuotė sveria 31,5-80 kg arba siunta sudaryta iš daug lengvų (iki 31,5 kg) pakuočių.

*Karantino laikotarpiu siuntos sunešamos iki buto ar privataus namo durų.
 
SVARBU: jei užsakomieji krovos darbai (UKD) iš anksto NEUŽSAKYTI, siuntai kuri yra sunkesnė nei 31,5 kg, gavėjas PRIVALĖS iškrauti siuntą iš DPD transporto priemonės pats bei pasirūpinti jos nunešimu į patalpas.
  
Visą aktualią informaciją susijusią su siuntų pristatymo pasikeitimais dėl COVID-19 galite 

sekti www.dpd.lt puslapyje skiltyje KORONAVIRUSAS.

Informaciją nuolat atnaujiname.
 
Tikimės Jūsų supratimo bei atsakingo požiūrio į visuomenės sveikatą. Atsiprašome dėl galimų laikinų nepatogumų.
 
Saugokime save ir savo Klientus!
Nuoširdžiai Jūsų
DPD Lietuva"

 

Standartinis pristatymas kurjeriais apsiriboja prekės (-ių) pristatymu iki nurodyto namo ar laiptinės:

  • smulkių siuntų (iki maždaug 31,5 kg) pristatymo kaina - 4,90 €;
  • stambių siuntų (apie 31,5-80 kg) pristatymo iki namo kaina - 9,90 €;
  • sunkesnių nei 80 kg ir/ar didesnių matmenų siuntų pristatymo iki namo kaina - 19,90 €.

 

Jei papildomai užsakysite pratęstą garantiją perkamai technikai (galioja tik fiziniams asmenims), galėsite pasirinkti nemokamą (0,00 €) pristatymą iki namo.

 

Klientų patogumui, esame įdiegę alternatyvius pristatymo būdus (išskyrus stambių gabaritų prekėms):

  • Smulkių siuntų pristatymas į DPD ar LP EXPRESS terminalą - 4,90 €;
         DPD pakuotės maksimalūs matmenys iki 37 x 61 x 44 cm, maksimalus svoris iki 20 kg; LP EXPRESS pakuotės maksimalūs matmenys iki 36,5 x 35 x 61 cm;
  • Smulkių siuntų pristatymas į DPD atsiėmimo tašką - 4,90 €.

Didelių gabaritų (pvz., šaldytuvų) ir/ar didelio svorio prekių (nuo 31,5 iki 80 kg) užnešimo iki durų paslauga kainuoja papildomai (19,90 €). Tokio užsakymo įvykdymui gali papildomai reikėti 1-3 darbo dienų.
Jei prekė sveria 80 kg ar daugiau, prekės užnešimo paslauga gali kainuoti daugiau arba gali būti visai neteikiama (kiekvienu konkrečiu atveju teiraukitės konsultanto).

Dėl prekių pristatymo už Lietuvos ribų, prašome susisiekti užpildant „klausk apie prekę“ formą ir dėl pristatymo sąlygų bei kainos Jums parašysime asmeniškai.


PRISTATYMO TERMINAI IR LAIKAS

Kurjerių tarnyba prekes pristato Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu.

Siuntos klientams yra pristatomos darbo dienomis tarp 8 ir 18 val. Didžiuosiuose miestuose* siuntoms iki 31,5 kg svorio galimi ir tikslesni pristatymo intervalai (8-14, 14-18, 18-22 val.). Tai galite pažymėti užsakymo komentare, tačiau konkrečios valandos, kada pristatyti užsakymą, kurjeriui nurodyti nėra galimybės.


Preliminarus pristatymo terminas dienomis yra nurodytas kiekvienos prekės aprašyme.

Jei Jūsų užsakyta prekė(-ės) yra sandėlyje Lietuvoje ir Jūs atsiskaitote el.bankininkystės įskiepiu arba išankstiniu pavedimu, prekes pristatome per maždaug 1-2 darbo dienas. 

DĖMESIO!

- Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti išorinę siuntos būklę dar dalyvaujant kurjeriui. Pastebėjus bent menkiausią siuntos pažeidimą, yra būtina surašyti pastabas kurjeriui apie siuntos pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą (to nepadarius, eliminuojama galimybė vėliau pareikšti pretenzijas kurjerinei bendrovei dėl pristatymo broko).
- Priėmus siuntą ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta perduota kokybiška ir tokiu atveju pretenzijos dėl prekės išorinių pažeidimų nebebus priimamos. Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka galioti.
- Atsiskaitydami grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu, turėkite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.
- Neužsakius užnešimo paslaugos, kurjeris pristatys užsakymą iki nurodyto adreso namo laiptinės.

SVARBU:

- Tuomet, kai prekės pristatomos iš sandėlių užsienyje, pristatymas gali užtrukti apie 10-20 darbo dienų.  
- Jei prekė pristatoma pagal spec. užsakymą, pristatymo terminą suderinsime atskirai, tačiau maksimali pristatymo trukmė paprastai neviršija 3-4 savaičių.
- Atskirų prekių pristatymo terminai gali skirtis. Preliminarus terminas yra nurodomas kiekvienos prekės kortelėje. Užsakytos kelios prekės gali būti pristatomos atskiromis siuntomis.

*
Didieji miestai:
   Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Tauragė, Telšiai, Utena.
PASTABA: tik miestui priklausantys adresai. Netaikoma priemiesčio ar rajono adresams.