Krepšelis

Prekių krepšelis

Prekių kiekis: 0

Prekių suma:

€ 0,00 (0)

  • Prekės nėra
  • Prekės nėra
  • Prekės nėra
  • Prekės nėra
  • Prekės nėra
Prekių krepšelis (0) Peržiūrėti

Projektorius EPSON EB-W39

Prekės kodas: 926122
1280 x 800 raiška, 3500 lm šviesumas, 15000:1 kontrastas
  • Mūsų kaina:€ 412,00
Paskubėkite: prekių liko nedaug!  

Įmokos skaičiavimo paaiškinimas

Preliminari pirkimo išsimokėtinai su „General Financing“ mėnesio įmoka paskaičiuota šiomis salygomis:
Pavyzdžiui, kai įgyjamos prekės kaina 412,00 ir sutartis sudaroma mėnesių su draudimu, o Skolintis kitokią nei 412,00 sumą arba pasirinkus kitokį nei sutarties terminą, nurodyti dydžiai gali skirtis.
BENDRA INFORMACIJA
Projektoriaus paskirtisVerslui
Projektoriaus tipasLCD
Raiška1280 x 800
Šviesumas3500 lm
Kontrastas15000 : 1
Garantinis terminas36 mėn.
Daugiau informacijos gamintojo puslapyjehttps://www.epson.eu/products/projectors/mobile/eb-w39
SAVYBĖS
Lempos darbo laikas normaliu režimu6000 val.

PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA

  • Visoje ES galiojanti direktyva 1999/44/EC  numato ne trumpesnį nei 24 mėn. garantinį laikotarpį fiziniams asmenims. Atskirais atvejais gamintojas gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą. Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis. Juridiniams asmenims dažniausiai taikomas trumpesnis (apie 12 mėn.) garantinis laikotarpis arba netaikomas visai.
  • Pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą* arba užpildytą garantinį taloną**.
  • Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
  • Garantinį remontą atlieka autorizuoti serviso centrai. Pirkėjas prekes turi pristatyti pats. Stambios buitinės technikos kokybė gali būti įvertinta ir pirkėjo namuose***.
  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.

Lietuvos Respublikos įstatymai numato, kad pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekis, sąskaita-faktūra ar lizingo sutartis), jei juose yra tiksliai nurodytas gaminys. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo įrangą. Pardavėjo garantinį taloną papildomai pateikti būtina tik jei pirkimo dokumente nėra tiksliai nurodytas įrangos modelis (tuomet garantiniame dokumente turi būti nurodyti įrangos identifikavimo duomenys).

* PVM sąskaitą - faktūrą gausite el.laišku automatiškai, kai Jūsų užsakymo statusas bus patvirtintas įvykdytu.

** Atskirus garantinius dokumentus papildomai naudoja tik dalis gamintojų. Garantiniai dokumentai gali būti siunčiami atskirai nuo prekių ir neužpildyti (tai teisės į garantinį servisą nepanaikina).

*** Klientas visuomet turi teisę kreiptis į IMK.LT ir mes pasistengsime suteikti operatyvią pagalbą ar reikiamą informaciją dėl prekės remonto. Kreipiantis prašome nurodyti užsakymo numerį, pirkimo datą, pirkėjo vardą, pavardę ar įmonės pavadinimą.

DĖMESIO: Tais atvejais, kai prekė yra nepataisoma, autorizuotas servisas pateikia pažymą.
Klientas turi teisę pasikeisti į kitą tokią pačią ar bet kokią kitą tinkamą prekę arba IMK.LT įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus.


PIRKĖJO TEISĖS

Remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 1 dalyje, nustatančio, jog "Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta šio kodekso 6.228(11) straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis“ nustatyta tvarka, galimas tinkamos kokybės prekių grąžinimas:

- Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai raštu pardavėjui ir prekes grąžindamas savo lėšomis per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo pristatymo dienos (klientas siuntos priėmimą patvirtina parašu kurjeriui);
- Pirkėjas neturi teisės pasinaudoti nurodyta teise atsisakyti sutarties, jeigu sutartis buvo sudaryta dėl garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterių programų tiekimo ir pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugas;
- Jeigu pirkėjas pasinaudoja teise atsisakyti sutarties, kai už daiktą visiškai ar iš dalies sumokama pagal tam tikslui pardavėjo ir pirkėjo arba pardavėjo ir trečiojo asmens sudarytą vartojimo kredito sutartį, tai ta vartojimo kredito sutartis turi būti nutraukiama be jokių papildomų įsipareigojimų pirkėjui;
- Jeigu klientui buvo suteikta papildoma pasiūlymo nuolaida, ta nuolaida yra automatiškai atšaukiama tuo atveju, kai klientas atšaukia (ar grąžina) bent vieną kokybišką užsakymo pagal tokį pasiūlymą prekę.


PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Grąžinant kokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);

Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui. Tuo atveju, jei pinigai grąžinami ne į pirkėjo, o į kito asmens sąskaitą, privaloma pateikti pirkėjo išduotą įgaliojimą  trečiajam asmeniui priimti grąžinamus pinigus.

Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, grąžinti Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant Pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas. Pirkėjui atsisakius sudarytos sutarties, Pirkėjui tenka tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos.

IMK.LT vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, IMK.LT įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001.06.11 nutarimu Nr. 697 (2014.07.22 nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintomis "Mažmeninės prekybos taisyklėmis".


Pirkėjai turi teisę patys apmokėdami prekės pristatymo išlaidas, per keturiolika dienų atsisakyti prekės. Ši teisė negalioja žemiau nurodytoms išimtims:

  • 1) paslaugų sutartims;
  • 2) sutartims dėl pagal specialius pirkėjo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos pirkėjo asmeninėms reikmėms;
  • 3) sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
  • 4) sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  • 5) sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
  • 6) sutartims, sudarytoms pirkėjui pateikus mums konkretų prašymą dėl specialisto atvykimo tam, kad būtų atlikti skubaus remonto ar priežiūros darbai.
  • 7) sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;
  • 8) sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos;
  • 9) sutartims dėl skaitmeninio turinio teikimo;
  • 10) juridiniams asmenims;
  • 11) grąžinimo teisė taip pat negalioja prekėms, užsakomoms specialiu užsakymu arba pagal specialią konfigūraciją (pvz. kompiuteriai užsakomi iš pageidaujamo gamintojo pagal kliento pageidautus parametrus).


Jei per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantijos terminas, t.y. garantinis terminas nepratęsiamas.

 

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - /index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.


DUOMENŲ SAUGUMO GARANTIJA

Kliento duomenų saugumą užtikrina saugaus ryšio SSL (angl. Secure Socket Layer) sertifikatas. Duomenys, keliaudami tarp kliento kompiuterio ir serverio nebus perskaityti arba pakeisti trečių šalių, nes yra šifruojami sudėtingiausiais karinio lygio algoritmais. Atsiskaitydamas elektronine bankininkyste, pirkėjas visus duomenis įveda banko sistemoje, todėl IMK.LT ši informacija yra neprieinama.


AUTORIZUOTI GARANTINIO APTARNAVIMO CENTRAI

Buitinė technika:
AEG, Beko, Blomberg, Bomann, Bosch, Candy, Clatronic, Daewoo, Electrolux, Gorenje, Hoover, Hotpoint-Ariston, Indesit, Jetair, Kenwood, Krups, LG, Miele, Moulinex, Nikon, Rowenta, Samsung, Siemens, Sharp, Stollar, Tefal, Thomson, Vidoe, Zanussi, Weismann
UAB „AG Service“

Aerial, Akai, Ariete, Atlant, Best, Beurer, Bomann, Bosch, Brandt, Braun, Brondi, Candy, Daewoo, De Dietrich, Delonghi, Dyson, Elitair, Fagor, Falmec, First, Fritel, Funai, Gastroback, Gorenje, Gratus, Haier, ISE (In-sink-erator), Kenwood, Lattemento, LG, Liebherr, Mastercook, Melitta, Moser, Nakamischi, Nardi, Niewiadow, Nilfisk, Nivona, Omega, Orion, Oster, Petra, Philips, Radiotehnika, Roadstar, Russell Hobbs, Sanyo, Siemens, Snaigė, Sony, Technics, Thomas, Trotec, Valera, Wahl, Wharfedale
UAB „Baltic Continent“

 

Hotpoint-Ariston, Indesit, JVC, LG, nous, Panasonic, Philips, Saeco, Samsung, Sharp, Sony, Tesy, Zelmer

UAB "Emtoservis"

 

Whirlpool


Kompiuterinė, vaizdo ir garso technika:
Acer, BenQ, eMachines, Epson, Fujitsu, Grundig, Hitachi, Hyundai, HP, Compaq, IBM, Lenovo, Yamaha, Lexmark, LG, NEC, Packard Bell, Philips, Pioneer, Samsung, Thomson, Toshiba, ViewSonic, Xerox
UAB “Servicenet”

Apple, Asus, BenQ, Brother, Dell, Haier, HANNspree, IIYAMA, Lexmark, LG, MSi, Sanyo, Xerox
UAB “Servisa ICT”

Canon

Mobilieji telefonai:
Apple, Blackberry, HTC, Huawei, Just5, LG, Motorola, Nokia, Samsung, Sony, ZTE
UAB “Mobiliųjų telefonų techninis centras”

Taip pat visuomet galite kreiptis į IMK.LT ir mes nukreipsime reikiamu adresu arba suorganizuosime prekės pristatymą (garantija nuo durų iki durų).
Jei kreipiatės į mus, aptarnausime greičiau ir tiksliau, jei nepamiršite nurodyti savo užsakymo numerio.

 

 

PRATĘSTO GARANTINIO APTARNAVIMO SUTARTIES SĄLYGOS (JEI UŽSAKYMO METU PASIRINKOTE ŠIĄ PAPILDOMĄ PASLAUGĄ):

1. SUTARTIES OBJEKTAS
1.1. Sutarties objektas – įrenginio garantinio aptarnavimo laikotarpio pratęsimas. Paslaugos aprašymas ir kaina yra nurodyti
pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikate (toliau - PGAS), kurį klientas gauna elektronine ir/arba popierine forma ir kuris yra
laikomas šios sutarties priedu. Pratęsto garantinio laikotarpio paslaugą teikia ne IMK.LT, o partnerių įmonės: UAB "Servisas plius"
arba UAB "Serviso kontraktų centras".

2. ĮSITIKINKITE, KAD JŪSŲ ĮRENGINYS YRA TINKAMAS
2.1. Ši sutartis galioja tik tiems įrenginiams, kuriems įsigijimo momentu yra suteikiama netrumpesnė kaip 6 mėnesių originali
gamintojo garantija;
2.2. Sutartis taikoma įrenginiams, kurie skirti naudojimui Lietuvos Respublikoje;
2.3. Sutartis galioja tik nekomercinės paskirties įrenginiams.

3. PRATĘSTO GARANTINIO APTARNAVIMO PASLAUGĄ TEIKIANČIOS ĮMONĖS (toliau PGĮ) ATSAKOMYBĖS
3.1. PGAS galiojimo laikotarpiu apmokėti įsigytos prekės taisymą.
3.2. Pašalinti visus mechaninius ir elektrinius prekės gedimus, kurie yra padengiami gamintojo garantija, jei šie gedimai įvyko naudojant
prekę pagal instrukciją. PGĮ įsipareigoja padengti nurodytos prekės remontą tik pagal prekės gamyklinę sandarą (konfigūraciją).
Padengiamos darbo bei atsarginių dalių išlaidos, būtinos garantinės prekės funkcionavimui palaikyti.
3.3. Klientui pareikalavus, jeigu prekė buvo taisoma 3 kartus ir reikia pakartotinio remonto, PGĮ gali įrenginį pakeisti į naują. Naujos
prekės kaina neturi viršyti keičiamos prekės kainos arba gali būti mažesnė. Keičiamos atsarginės dalys gali būti naujos arba
suremontuotos, bei gali kainuoti mažiau, nei originalūs gaminiai. Atlikus prekės keitimą tokia pačia, atitinkančia jos rūšį bei
kokybę, PGĮ yra įvykdęs šios sutarties įsipareigojimus, ir sutartis yra laikoma pasibaigusia. Keičiamos prekės turės galiojančią
gamintojo garantiją.
3.4. Taisyti tik iš anksto užregistruotus gedimus. Po remonto pataisyta prekė Klientui bus gražinta nemokamai.
3.5. Jeigu gamyklinio garantinio aptarnavimo metu prekė yra grąžinama pardavėjui, Klientui pareikalavus, GPĮ grąžina visą šios
sutarties kainą

4. SVARBI INFORMACIJA KLIENTUI
4.1. Sugedusią prekę klientas turi pristatyti asmeniškai, arba atsiųsti ją (siuntinys turi būti iš anksto apmokėtas bei apdraustas)
į, registracijos metu, nurodytą taisyklą. Prekė turi būti siunčiama originalioje pakuotėje arba turi būti tinkamai supakuota,
kad transportuojant į aptarnavimo vietą prekė nebūtų sugadinta, priešingu atveju prekė nebus priimta remontui. Kartu su
preke turi būti įdėtas trumpas gedimo aprašymas, dokumentas, patvirtinantis prekės pirkimą (prekės pirkimo čekis ar pirkimo
išsimokėtinai sutartis), gamintojo suteiktos prekės garantijos dokumento originalas (prekės pirkimo data turi būti aiškiai
matoma bei sutapti su sutartyje nurodyta prekės pirkimo data, prekės serijinis numeris turi sutapti su garantijoje nurodytu
serijiniu numeriu).
4.2. Jei prekė yra pakeista į kitą, per 10 dienų, pradedant nuo keitimo dienos, raštu informuoti apie tai GPI nurodant naujos prekės gamintoją, modelį bei
serijinį numerį.
4.3. Klientas turi išsaugoti visą jam reikalinga informaciją, prieš atiduodant prekę remontui, GPĮ neatsako už duomenų esančių
įrenginio laikmenoje praradimą remonto metu.
4.4. Klientas gali nutraukti sutartį, informuodamas apie tai GPĮ arba grąžindamas sutarties originalą sutarties pardavėjui per 14
dienų, skaičiuojant nuo PGAS įsigijimo bei Sutarties pasirašymo dienos.
4.5. Prireikus remontuoti stambių gabaritų techniką, klientas gali reikalauti, kad meistras atvyktu į namus.
4.6. Jei atsarginės detalės GPĮ yra neprieinamos, Klientas turi teisę pats įsigyti trūkstamą atsarginę dalį iš trečiųjų asmenų. Pateikus
pirkimo dokumentus, atsarginių dalių įsigijimo išlaidos bus kompensuotos.

5. KITOS SĄLYGOS
5.1. PGAS pradeda galioti iškart pasibaigus gamintojo garantijai ir galioja iki PGAS nurodytos datos.
5.2. Nuostoliai bei gedimai, nebus šalinami dėl šių priežasčių: serijos numerio neatitikimas arba nebuvimas; neteisingas kompo
nentų pajungimas; savavališkas taisymas, atliktas remontas ne GPĮ nurodytoje taisykloje, bei modifikavimas; neoriginalių
spausdintuvo rašalinių kasečių pildymas - panaudojimas; netinkamas elektros srovės panaudojimas; energijos netekimas;
prekės kritimas; gabenimo pažeidimai; korpuso pažeidimai; vagystės atvejai, piktnaudžiavimas, netinkamas naudojimas,
aplaidumas, vandalizmas, gyvūnų bei vabzdžių sukelti pažeidimai, aplinkos poveikis (gaisras, tvanas, korozija, smėlis, purvas,
audra, kruša, žemės drebėjimas, kiti gamtos reiškinių padariniai); programinės įrangos bei su šia įranga susijusios problemos;
komponentų, nepadengiamų gamintojo garantija, praradimas; duomenų priėmimo bei perdavimo problemos, nutikusios dėl
išorinių priežasčių; gamintojo produkcijos atšaukimas bei perdarymas, nepriklausomai nuo gamintojo apmokėjimo galimybių;
tokios prekės kaip elektros lemputės, filtrai, maitinimo elementai, toneriai, dirželiai, būgnai, ryškalai, bei rašalo kasetės;
vidinių komponentų pašalinimas bei perinstaliavimas, atliktas kitoje, ne gamyklos įgaliotoje taisykloje; kosmetinės bei korpuso
detalės; kabeliai, laidai, sujungėjai; komponentas (ai), kurie niekada nebuvo padengiami gamintojo garantijos; deformacija bei
rūdijimas.
5.3. Nebus padengiamos darbo jėgos bei medžiagų išlaidos, ir kitų nuostolių, susijusių su remontuojamos prekės informacijos
praradimu.
5.4. GPĮ pasilieka teisę nepatvirtinti registracijos. Tokiu atveju bus atlyginta sertifikato pirkimo kaina.
5.5. GPĮ pasilieka teisę pakeisti sugadintą prekę panašios rūšies bei kokybės preke net jei prekė sugedo pirmą kartą.
5.6. GPĮ jokiomis aplinkybėmis neatsako už netiesioginę, pasėkminę ar atsitiktinę žalą (įskaitant pelno netekimą, verslo nutraukimą,
duomenų praradimą ir t.t.), netgi tuo atveju, kai viena iš ŠALIŲ buvo įspėta apie tokios žalos atsiradimo galimybes.
5.7. GPĮ nepadengia jokių pažeidimų, kuriuos privalo padengti arba pašalinti gamintojas.
5.8. GPĮ jokiomis aplinkybėmis neprisiima jokios atsakomybės dėl pardavėjo įsipareigojimų pirkėjui.
5.9. Šis sertifikatas nėra draudimo polisas, tai yra pratęsto garantinio aptarnavimo Paslaugos Teikimo Sutartis.

VISŲ PREKIŲ PRISTATYMAS VISOJE LIETUVOJE

*Dėl koronaviruso keičiasi siuntų pristatymo tvarka
2020 03 16
 
"Gerbiamas Kliente,
Atsižvelgdami į dabartinę situaciją Lietuvoje ir pasaulyje dėl koronaviruso, siekiame sumažinti riziką Jūsų klientams ir kurjeriams. Esame atsakinga siuntų pristatymo bendrovė, todėl inicijuojame prevencinius veiksmus, prie kurių raginame prisidėti ir visus klientus.
Kviečiame susipažinti su įgyvendinamais pokyčiais DPD Lietuva siuntų pristatymo procese.
 
BEKONTAKTIS SMULKIŲ SIUNTŲ PRISTATYMAS.
Nuo 2020.03.17 (antradienio) pradedamas vykdyti atnaujintas bekontaktis pristatymas. Visos siuntos pristatomos siuntą paliekant 2 metrų atstumu nuo Gavėjo ir tiesiogiai su juo nekontaktuojant. Gavėjo parašas kurjerio skeneryje keičiamas vienu iš toliau nurodytų būdų:


SIUNTA PRIVAČIAM ASMENIUI.

1. Gavėjas parodo galiojantį savo asmens dokumentą per atstumą, o kurjeris savo skeneryje 
įveda 5 paskutinius dokumento numerio skaitmenis (ne asmens kodą). Tinkami dokumentai: pasas, ID kortelė, vairuotojo pažymėjimas, leidimas gyventi Lietuvoje.

2. Jei Gavėjas neturi su savimi asmens dokumento, kurjeris Gavėjui sutikus nufotografuoją jį šalia siuntos iš 2-3 metrų atstumo.

3. Gavėjui atsisakius fotografavimo ir pageidaujant, kurjeris siuntą gali nukreipti į patogiausią DPD Pickup paštomatą.

4. Gavėjui atsisakius vykdyti aukščiau nurodytus veiksmus, kurjeris neįteikia siuntos. Siunta grąžinama siuntėjui.

SIUNTA ĮMONEI.

Jei siunta skirta įmonei, kurjeris nufotografuoja įmonės patalpose paliktas siuntas iš kelių metrų atstumo, kad matytųsi patalpų fragmentai.

Tai laikoma, kaip įrodymu, kad kurjeris pristatė siuntas. Įmonės darbuotojui pateikti asmens dokumento ar fotografuotis nereikia. 

Informavimas. Apie proceso pasikeitimus privačius gavėjus informuosime vakarą prieš pristatymą ir pristatymo rytą. Papildomai informuosime verslo įmonių Gavėjus. Informuokite savo klientus apie bekontaktį pristatymą pateikdami informaciją Jūsų internetinėje svetainėje ir papildomai informuodami klientus el. paštu, SMS žinute ar kitais būdais.

Apribojimai. Kurjeris negali užeiti į butus ar privačius namus, išskyrus bendrojo naudojimo patalpas, t. y. koridorius, laiptines ir pan. Patekimas į verslo patalpas neribojamas.

Teisinė informacija. Siuntos gavėjo nuotrauka (atvaizdas) bus tvarkomi siuntų pristatymo ir pretenzijų bei skundų nagrinėjimo tikslais. Informacija saugoma 7 mėnesius nuo užfiksavimo. Nuotraukos, užfiksuotos kurjerio skeneriu, automatiškai pateks į atskirą saugų serverį, todėl kurjeris negalės ir neturės techninės galimybės nuotraukų ir informacijos kopijuoti ar persiųsti tretiesiems asmenims. Siuntos gavėjas turi teisę nesutikti su atvaizdo tvarkymu ir pasirinkti siuntos pristatymą į DPD Pickup paštomatą.

ATSISKAITYMAS UŽ PIRKINIUS TIK BANKO KORTELĖMIS (COD).
Nuo 2020.03.17 (antradienio) siuntų gavėjai už prekes pristatymo metu galės atsiskaityti tik banko kortelėmis.
Kurjeriai grynųjų pinigų laikinai nepriims. 
Kilus nesusipratimams pas Gavėją, kurjeriui suteikiama teisė nepalikti siuntos.
 
BUITINĖS TECHNIKOS, SUNKESNĖS NEI 31,5 KG (IKI 80 KG) PRISTATYMAS.
1. Kurjeris negali iškrauti ir/ar nešti siuntos kartu su Gavėjų.
2. Nuo šių metų kovo 30 d. visą buitinę techniką, sunkesnę nei 31,5 kg pristatys du DPD kurjeriai be Gavėjo pagalbos. Tokioms pakuotėms PRIVALOMAI taikoma Užsakytų krovos darbų (UKD) paslauga.
3. Visas siuntas, tiek su UKD paslauga, tiek ir be jos, kurjeriai pristato tik iki Gavėjo durų. Kurjeriams draudžiama patekti į privačius namus ar butus, išskyrus bendro naudojimo patalpas (pvz. laiptinės, bendri koridoriai ir pan).
*Vienos pakuotės svoris negali viršyti 80 kg, siuntos svoris negali viršyti 480 kg. Plačiau apie UKD paslaugą čia.
 
Laikinas siuntų pristatymo terminas: 
⦁ Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Telšiai, Utena 1-3 d.d.
⦁ Likusi Lietuva 1-5 d.d.
 
Pristatytos siuntos turinio apkeitimas (SWAP), asmens dokumento fotografavimas ir kitų aukščiau nepaminėtų paslaugų teikimo procesai kol kas nesikeičia.
 

Visą aktualią informaciją susijusią su siuntų pristatymo pasikeitimais dėl COVID-19 galite
sekti www.dpd.lt puslapyje skiltyje KORONAVIRUSAS.

Informaciją nuolat atnaujiname.
 
Tikimės Jūsų supratimo bei atsakingo požiūrio į visuomenės sveikatą. Atsiprašome dėl galimų laikinų nepatogumų.
 
Saugokime save ir savo Klientus!
Nuoširdžiai Jūsų
DPD Lietuva"

 

Standartinis pristatymas kurjeriais apsiriboja prekės (-ių) pristatymu iki nurodyto namo ar laiptinės:

  • smulkių siuntų (iki maždaug 31,5 kg) pristatymo kaina - 4,90 €;
  • stambių siuntų (apie 31,5-80 kg) pristatymo ir užnešimo iki durų kaina - 29,90 €;
  • sunkesnių nei 80 kg ir/ar didesnių matmenų siuntų pristatymo iki namo kaina - 29,90 €.

 

Klientų patogumui, esame įdiegę alternatyvius pristatymo būdus (išskyrus stambių gabaritų prekėms):

  • Smulkių siuntų pristatymas į DPD ar LP EXPRESS terminalą - 4,90 €;
         DPD pakuotės maksimalūs matmenys iki 37 x 61 x 44 cm, maksimalus svoris iki 20 kg; LP EXPRESS pakuotės maksimalūs matmenys iki 36,5 x 35 x 61 cm;
  • Smulkių siuntų pristatymas į DPD atsiėmimo tašką - 4,90 €.

Didelių gabaritų (pvz., šaldytuvų) ir/ar didelio svorio prekių (nuo 31,5 iki 80 kg) pristatymo ir užnešimo iki durų paslauga kainuoja 29,90 . Tokio užsakymo įvykdymui gali papildomai reikėti 1-5 darbo dienų.
Jei prekė sveria 80 kg ar daugiau, prekės užnešimo paslauga gali kainuoti daugiau arba gali būti visai neteikiama (kiekvienu konkrečiu atveju teiraukitės konsultanto).

Dėl prekių pristatymo už Lietuvos ribų, prašome susisiekti užpildant „klausk apie prekę“ formą ir dėl pristatymo sąlygų bei kainos Jums parašysime asmeniškai.


PRISTATYMO TERMINAI IR LAIKAS

Kurjerių tarnyba prekes pristato Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu.

Siuntos klientams yra pristatomos darbo dienomis tarp 8 ir 18 val. Didžiuosiuose miestuose* siuntoms iki 31,5 kg svorio galimi ir tikslesni pristatymo intervalai (8-14, 14-18, 18-22 val.). Tai galite pažymėti užsakymo komentare, tačiau konkrečios valandos, kada pristatyti užsakymą, kurjeriui nurodyti nėra galimybės.


Preliminarus pristatymo terminas dienomis yra nurodytas kiekvienos prekės aprašyme.

Jei Jūsų užsakyta prekė(-ės) yra sandėlyje Lietuvoje ir Jūs atsiskaitote el.bankininkystės įskiepiu arba išankstiniu pavedimu, prekes pristatome per maždaug 1-2 darbo dienas. 

DĖMESIO!

- Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti išorinę siuntos būklę dar dalyvaujant kurjeriui. Pastebėjus bent menkiausią siuntos pažeidimą, yra būtina surašyti pastabas kurjeriui apie siuntos pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą (to nepadarius, eliminuojama galimybė vėliau pareikšti pretenzijas kurjerinei bendrovei dėl pristatymo broko).
- Priėmus siuntą ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta perduota kokybiška ir tokiu atveju pretenzijos dėl prekės išorinių pažeidimų nebebus priimamos. Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka galioti.
- Atsiskaitydami grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu, turėkite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.
- Neužsakius užnešimo paslaugos, kurjeris pristatys užsakymą iki nurodyto adreso namo laiptinės.

SVARBU:

- Tuomet, kai prekės pristatomos iš sandėlių užsienyje, pristatymas gali užtrukti apie 10-20 darbo dienų.  
- Jei prekė pristatoma pagal spec. užsakymą, pristatymo terminą suderinsime atskirai, tačiau maksimali pristatymo trukmė paprastai neviršija 3-4 savaičių.
- Atskirų prekių pristatymo terminai gali skirtis. Preliminarus terminas yra nurodomas kiekvienos prekės kortelėje. Užsakytos kelios prekės gali būti pristatomos atskiromis siuntomis.

*
Didieji miestai:
   Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Tauragė, Telšiai, Utena.
PASTABA: tik miestui priklausantys adresai. Netaikoma priemiesčio ar rajono adresams.

Prekės informacija

Epson Mobile Series EB-W39 WXGA (1280x800), 3500 ANSI lumens, 15.000:1, White
 
Aprašymas
The compact, stylish design of the EB-W39 makes it the ideal choice for sharp, legible presentations and vivid video content, especially in roles where portability is key. Long lamp life and trusted Epson durability offer peace of mind and minimal maintenance.

  • Bright, vivid content on a large scalable screen
    Enjoy large scale presentations with crisp, clear text, as well as compelling imagery and video content on screen sizes up to 320 inches. 3,500-lumen performance combines with a high contrast ratio of 15,000:1 to offer outstanding visual performance, even in well-lit rooms.
  • Years of uninterrupted meetings
    With a lamp life and air filter maintenance cycle of 12,000 hours in eco mode, users won't need to worry about maintenance for more than 5 years.
  • Installation and placement flexibility
    Automatic vertical and manual horizontal keystone correction provide greater flexibility as to where the projector can be placed in the room for distortion-free images and the wide optical zoom adds to the flexibility.
  • High-quality sound
    This projector has a built-in 5 W speaker to allow audio content to be heard clearly, without the need for additional external speakers.
Product:
Produkto pavadinimas: EPSON EB-W39 projector
Aprašymas: Epson EB-W39 - 3LCD projector - portable - 3500 lumens (white) - 3500 lumens (colour) - WXGA (1280 x 800) - 16:10 - HD 720p - LAN
EAN-Kodas: 8715946642581
Gamintojo garantija: 36mėn. Garantija pristatant
 General
Device Type: 3LCD projector - HD 720p
Built-in Devices: Speaker
Networking: Ethernet
Enclosure Colour: Grey, white
 Projector
Brightness (White): 3500 lumens
Brightness (Colour): 3500 lumens
Brightness (Reduced): 2280 lumens
Contrast Ratio: 15000:1 (dynamic)
Image Size: 84 cm - 813 cm
Projection Distance: 1.68 m - 2.02 m
Throw Ratio: 1.3 - 1.56:1
Resolution: WXGA - WXGA (1280 x 800)
Native Aspect Ratio: 16:10
Colour Support: 1.07 billion colours
Bulb type: UHE 210 Watt
Bulb life cycle: Up to 6000 hour(s) / up to 12000 hour(s) (economic mode)
Features: sRGB colour profile, Auto Vertical Keystone, EPSON 3LCD technology, Dynamic Mode, Theater Mode
 Lens
Focus Type: Manual
Lens Aperture: F/1.58-1.72
Zoom Type: Manual
Zoom Factor: 1.2x
Keystone Correction Direction: Horizontal, vertical
Vertical Keystone Correction: -30 / +30
Horizontal Keystone Correction: -30 / +30
 Video Input
Analogue video Signal: RGB, S-Video, composite video
Video Interfaces: VGA, HDMI, composite video, S-Video
LAN and Wireless Image Transferring Protocols: Wired LAN
 Speakers
Type: Integrated
Sound Output Mode: Mono
Output Power / Channel: 5 Watt
Speakers: 1 x mixed channel
 Expansion / Connectivity
Interfaces: 2 x component video / RGB input - 15 pin HD D-Sub (HD-15) 
1 x composite video input - RCA 
1 x USB 2.0 - 4 pin USB Type B 
1 x USB 2.0 - 4 pin USB Type A 
1 x S-video input - 4 pin mini-DIN 
1 x VGA output - 15 pin HD D-Sub (HD-15) 
1 x network - RJ-45 
2 x audio line-in - mini-phone stereo 3.5 mm 
1 x audio line-out - mini-phone stereo 3.5 mm 
1 x serial RS-232 - 9 pin D-Sub (DB-9) 
2 x HDMI - 19 pin HDMI Type A
 Miscellaneous
Included Accessories: Wireless remote control
Cables Included: 1 x VGA cable
Security Features: Security lock slot (cable lock sold separately), password protection, Wireless LAN Lock
 Power
Power Source: AC
Nominal Voltage: AC 120/230 V (50 - 60 Hz)
Power Consumption Operational: 315 Watt
Power Consumption Stand by: 0.2 Watt
 Software / System Requirements
Software Included: EasyMP Network Projection, EasyMP Multi PC Projection
 Dimensions & Weight
Width: 30.2 cm
Depth: 24.9 cm
Height: 9.2 cm
Weight: 2.7 kg
 Manufacturer Warranty
Service & Support: Limited warranty - 2 years - carry-in 
Limited warranty - lamp - 1 year / 1000 hours
 Environmental Parameters
Min Operating Temperature: 5 °C
Max Operating Temperature: 35 °C
Humidity Range Operating: 20 - 80%
Sound Emission: 37 dBA
Sound Emission (Economic Mode): 28 dBA

Mūsų pirkėjų atsiliepimai DaugiauDaugiau atsiliepimų